De eerste drie dagen - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van wilma saraber - WaarBenJij.nu De eerste drie dagen - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van wilma saraber - WaarBenJij.nu

De eerste drie dagen

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg wilma

04 Juni 2009 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Lieve Mensen,

Hola, como esta?

Hier mijn eerste berichtje vanuit het warme Santo Domingo. Dinsdag was de vertrek datum. De reis is goed verlopen. Zelfs de overstap ging goed. Ik heb onderweg alleen maar geschreven dat was goed voor mij. Tussen door wat eten en slapen ging voor geen meter. Erg moe was ik en de landing was geen pretje, had net gegeten namelijk. Mijn maag even flink van slag. Gelukkig stond Vera al klaar om mij te ontvangen. Thuis gekomen even het zwembad in gegaan dat was goed en ik knapte op. Ik heb twee vrienden erbij. De twee honden echt geweldig!!! We hebben gisteren de botanische tuinen gezien heerlijk gewandeld. En echt ik wilde Vera vragen of hier misschien ook slangen waren maar het antwoord was er al voor ik het kon vragen. Jawel daar ging een slang. Nou mijn intuitie is weer flink actief. Heb schildpadden gezien erg mooi. Ik slaap hier goed. En ik merk dat het heel goed is hier te beginnen. Ja en nu ben ik net terug van het bezoeken van wanda mijn sponsor kind. Het is goed gegaan fijn haar te ontmoeten. Ik heb het project gezien waar ze 3 dagen in de week heen gaat. En we zijn naar haar huis geweest. Helaas waren haar beide ouders niet thuis. Wel drie zussen. We hebben er een gezellige tijd van gemaakt. De bellenblaas was toch wel heel leuk. En we hebben het huisje versierd met ballonnen en slingers en heerlijk met de bal gespeeld. Behalve dat het voor Wanda een fijne tijd was heb ik veel ervaren. Veel vragen komen er in mij op voor Compassion die ik zeker nog zal gaan stellen zeker niet onbelangrijk.
Heel fijn was dat Esdras (predikant santa rosa) mij belde om te vragen hoe het met me ging en wat ik zoal gedaan had. Na vandaag kijk ik echt uit naar mijn kindertjes in Santa Rosa ik zal morgen ochtend met de bus naar Bani gaan waar hopelijk Esdras mij komt halen. Het is wat raar dat ik nu kan relaxen en ook heel fijn. Nu even lekker zwemmen en tot gauw vanuit santa rosa. O ja ik kan soms echt dingen verstaan super he ik leer het echt nog wel de spaanse taal. Tot gauw!

  • 04 Juni 2009 - 21:00

    :

    Hoi Wilma,

    Super leuk om wat van je te horen! Ik ben heel benieuwd hoe je het verder gaat hebben! Neem ook echt tijd voor jezelf als je in Santa Rosa bent.

    Groeten, Karin

  • 04 Juni 2009 - 21:12

    Sandra:

    Oh wat leuk en superspannend allemaal! Heb vandaag nog foto's zitten kijken en ben dan weer helemaal verliefd.
    Geniet ervan en dikke knuffel voor Esdras en aanhang.

  • 04 Juni 2009 - 21:32

    Johan:

    Hoi Wilma,

    leuk dat wij mee kunnen genieten. Heel veel plezier nog daar! Liefs Johan

  • 04 Juni 2009 - 21:40

    Nellie:

    Hoi Wilma, dank voor je berichtje. Bijzonder dat je bij Wanda bent geweest! Goede reis morgen en alvast een warm welkom in Santa Rosa hoor!
    groetjes, Nellie.

  • 05 Juni 2009 - 06:16

    Ds.Guus A.V. Fröberg:

    Beste Wilma,
    fijn dat je het zo goed hebt.
    Ik wordt bijna een beetje jaloers.
    In ons kikkerlandje is het na de verkiezingen van gisteren met de winst van de PVV een stuk onaangenamer gaan voelen.
    Houd ons op de hoogte.

  • 05 Juni 2009 - 06:37

    Hanna Smit:

    Ha wilma,

    Zo 's morgens vroeg (8.30 uur) bij het openen van de mailbox is het gezellig om een bericht van jou te lezen. En bijna allemaal loftuitingen: een goede reis een goede ontvangst, enz.
    Het zal heel waardevol voor je werk zijn dat je ook met de kinderen kunt communiceren nu.
    Wij hier in Voorschoten bereiden ons na een heel enthousiaste Pinksterviering alweer voor op het volgende feest in de kerk: een belijdenisdienst in de DK, waarin Guus voorgaat en ik het laatste deel hoop mee te vieren.
    Groeten en "Vaya con Dios", Hanna

  • 05 Juni 2009 - 06:54

    Miranda (collega):

    Lieve Wilma,
    Goed om te lezen dat je goed aangekomen bent. Ik hoop voor je dat je rust kunt vinden in de dingen die je doet en dat je kunt genieten van de momenten! Ik vind je een stoere vrouw!
    Lieve groet, Miranda

  • 05 Juni 2009 - 07:09

    Diederick:

    Hoi Wilma,

    Wat ontzettend goed van je dat je, na roerige tijden, weer bent afgereisd naar de Dominicaanse Republiek en daar de handen uit de mouwen wilt steken. We wensen je een inspirende periode toe en zijn benieuwd naar je ervaringen en verhalen. We horen graag van je.

    Lieve groeten van Eefke en Diederick en een dikke knuffel van Eline en Naomi

  • 05 Juni 2009 - 12:19

    Jaap:

    Hoi Wilma,
    Je ziet dat een heleboel mensen je volgen.
    Leuk hoor, om je eerste bericht zo te lezen. (Voortaan íétst eerder voor de landing wat eten.)
    Heb je al veel foto's gemaatk? Veel plezier en een goede tijd gewenst.
    Groeten, Jaap

  • 05 Juni 2009 - 15:38

    Germaine:

    Lieve Wilma, geweldig leuk om wat van je te horen, ik hoopte het al, geniet en ervaar, liefs Germaine

  • 05 Juni 2009 - 17:15

    Marja:

    hai die lieve Willie,
    nou, dat klinkt ontspannen en opgewekt..heerlijk dat je het goed hebt , goed kan slapen....
    over Wanda...daar wil ik natuurlijk nog veel meer van horen...nu lijkt het net of het normaal is...maar hoe was het om elkaar te ontmoeten..hoe reageerde ze...waar waren die ouders....hoe lang ben je daar geweest, hoe heb je het ervaren......????
    op nu naar Santa Rosa.....
    hier alles goed, eindelijk knap ik weer op en meen wat energie in mijn lijf te bespeuren...ik was bijna vergeten hoe dat ook al weer was.
    ik zie uit naar je volgende bericht.....
    dikke zoen en tot meer
    Mar

  • 05 Juni 2009 - 18:56

    Juliette Betgen:

    Fijn dat je kindje zo'n schatje is....
    En hoe is het met Esdras? Het klinkt trouwens als of je je huis hebt gevonden...
    Kus Juliette

  • 05 Juni 2009 - 19:40

    Marielle:

    Hoi Wilma,

    Ik dacht vandaag aan je en vervolgens zet ik de computer aan en er is een berichtje van jou!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik geniet vanuit Voorschoten ook van je verhalen. Succes in Santa Rosa! Ik wacht al op je volgende verhalen!

    Groetjes Marielle

  • 06 Juni 2009 - 06:33

    Emmanuele:

    Lieve Wilma,
    Fijn te lezen dat je zo`n goede start hebt kunnen maken. Fijn ook dat we op deze wijze een beetje met je mee kunnen reizen en leven. Hebt het goed.
    Emmanuele

  • 06 Juni 2009 - 15:51

    Joke Fieseler:

    Lieve Wilma,
    Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen en dat je het naar je zin hebt. Wat bijzonder dat je Wanda hebt gezien. geweldig hoor dat je in de gelegenheid was om dat te doen. Echt een kadootje lijkt me.
    Ik hoop ook van harte dat je weer wat meer aan jezelf toe komt en echt de dingen kan gaan doen waar je hart licht. Luisteren naar je hart is zo goed. En je bent zo'n gevoelsmens.
    Ik vind het heel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik hoop dat je weerzien met Esdras mooi was. Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

    Mijn vakantie is zeer aangenaam geweest. Het was gelukkig nog lekker rustig en ik kon weer ontspannen van het werk.

    Lieve Wilma veel plezier en nog heel veel mooie ervaringen. Tot de volgende keer. Veel liefs en een knuffel van Joke.

  • 06 Juni 2009 - 18:31

    Conny Vd Krogt:

    Fijn dat je goed aangekomen bent. Hoop dat je nu niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk van alles afstand kan nemen. Geniet er maar van.
    Groeten en tot ziens bij de HEMA.

  • 06 Juni 2009 - 18:47

    Rieneke:

    Hallo Wilma,

    Ik ben blij dat je weer lekker thuis komt. Het lijkt me mooi dat je je op meerdere plekken zo thuis kan voelen. Ik hoop dat je een hele mooie tijd hebt in santa rosa. Geniet van de tijd met die mooie mensen om je heen

    Dikke knuf rieneke

  • 07 Juni 2009 - 12:04

    Karin:

    hoi leuk om van je te horen, geniet maar lekker van al je ervaringen daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

reis Juni 2009

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Laatste dagen

25 Juni 2009

haiti en meer

15 Juni 2009

santa rosa 15 juni

06 Juni 2009

eerste ervaringen

04 Juni 2009

De eerste drie dagen
wilma

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 16933

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 11 December 2014

Australie reis

09 Mei 2013 - 23 Mei 2013

Na 3 jaar terug in Santa Rosa.

22 Januari 2010 - 09 Februari 2010

dominicaanse republiek jan. 2010

02 Juni 2009 - 03 Juli 2009

reis Juni 2009

19 Juni 2008 - 05 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: