voorbereidingen - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg wilma

30 Mei 2009 | Nederland, Voorschoten


Hallo allemaal,

Even een eerste berichtje op de site. Het is nu zaterdagavond en aankomende dinsdag is het zover. Om 8 uur 's ochtends zal mijn vliegtuig opstijgen richting de dominicaanse republiek. De actie schoolbankjes is geweldig verlopen. Ik ben heel benieuwd hoe het nu in santa rosa is. Ik kijk uit naar de ontmoeting met de kinderen. Spannend is het nu wel. Mijn tassen twee keer 20 kg zijn gepakt. Zoveel materialen echt geweldig! Wat zal ik er allemaal gaan doen en wat ga ik beleven? Hoe zal het zijn om nu alleen op pad te gaan? Allemaal vragen en het antwoord komt vanzelf door gewoon te gaan en te ervaren.

Nu eerst deze pinksterdagen maar proberen tot rust te komen en dan dinsdag op naar een nieuw avontuur!
Tot zover even een berichtje. Tot later in santo domingo want daar slaap ik de eerste twee nachtjes waarschijnlijk. Tot gauw!

Groetjes wilma

  • 30 Mei 2009 - 20:20

    Els Catto:

    Lieve Wilma, Wilde je dit weekend nog even bellen maar ik denk, nu ik dit bericht van jou lees, dat ik het beter hierop kan plaatsen.
    Fijn dat je mij ook in je bestand hebt opgenomen zodat ook ik op de hoogte ben en blijf van jouw "belevenissen"! Wat ik je toewens? Ten eerste een hele goede reis, ten tweede hoop ik dat je een fantastische tijd daar zult hebben en je kan en mag laven aan al het moois en liefs wat je daar zult ontmoeten!
    Lieverd, ik reis met je mee.....alle goeds en een warme "Els" omhelzing.

  • 30 Mei 2009 - 21:33

    Nellie:

    Lieve Wilma,
    Wat fijn dat je er een maand tussenuit gaat.
    En een heel goede tijd in Santa Rosa gewenst.
    Tot binnenkort.
    groetjes...

  • 30 Mei 2009 - 21:50

    Willy Poot:

    Lieve Wilma,
    wat leuk dit bericht van je te ontvangen (moest even denken: welke Wilma).
    Ik wens je een hele fijne reis met veel nieuwe belevenissen en lieve, bekende contacten.
    Hoop weer van je te horen.
    Groet, Willy

  • 31 Mei 2009 - 14:02

    Juliette:

    Hoi Wilma,

    Geweldig dat je dit weer bij houdt.. Leuk! Ik ben ook benieuwd hoe je het daar vindt. Zodra je weer in Nederland ben ga ik snel weer naar je toe!
    Doe de groetjes aan je kindjes in Santa Rosa en vooral een knuffel aan je speciale kindje!
    Kus

  • 01 Juni 2009 - 10:18

    Elisabeth:

    Wilma,
    Hartstikke leuk dat je opnieuw naar DR gaat. Het project heeft echt je hart gestolen. Heel veel plezier en succes.
    Gr. Elisabeth

  • 01 Juni 2009 - 10:41

    Dorien:

    Hoi,
    Even een kleine reaktie op jouw grote reis! Geweldig zeg, om daar naar toe te kunnen en mogen gaan! Ik hoop dat je een ontzettend fijne tijd zult hebben en veel mooi dierbare indrukken rijker zult terugkeren. Een veilige reis toegewenst! Lieve groeten van ons allen HADOSAMAJA

  • 01 Juni 2009 - 18:19

    Anneke Schreurs:

    Hoi Wilma,

    Een heel goeie en fijne reis toegewenst! Wil je mijn groeten overbrengen aan alle vrienden daar? Ik wist niet dat je een actie gehouden had voor schoolbankjes, is dat voor die school die wij in november bezocht hebben? Alle goeds en een gezegende tijd in Santa Rosa. Groetjes.

  • 02 Juni 2009 - 07:45

    Hanna Smit:

    Goede reis, Wilma!

  • 02 Juni 2009 - 09:47

    Ds. Guus A.V. Fröber:

    De Dorpskerk reist weer met je mee.
    in de komende Weekbrief staatde link naar deze site, zodat iedereen die het wil jou ervaringen een beetje kan delen.
    Voor het overige:
    Vaya con Dios.


  • 03 Juni 2009 - 06:50

    Ageeth:

    lieve Wilma

    Ik weet dat je met gemengde gevoelens bent vertrokken,maar ik hoop dat deze reis je brengt wat je ervan verwacht. In gedachte reis ik met je mee en ben dan ook blij met deze kans te reageren en de reis mee te maken. Zelf heb ik een idee dat we ook een band krijgen met de mensen daar door je verhalen. Lieve Wilma geniet er van en geniet van de kinderen daar en je andere contacten.
    sterkte.

    Groetjes Ageeth

  • 03 Juni 2009 - 12:56

    Sandra:

    Wilma, Ik denk aan je, geniet er lekker van en geef ze allemaal een heeeeele dikke knuffel.
    x

  • 03 Juni 2009 - 19:59

    Olga:

    Hola Wilma, Ya en Republica Dominicana? Encontre tu tarjeta muy chevere gracias, Mucha suerte, Olga

  • 04 Juni 2009 - 13:49

    Ans, Moos, As & Biek:

    Dag lieve Wilma..
    Het is nu donderdagmiddag 4 juni '09 15.45 en wij bevinden ons in 't Scholletje! We missen je nu al, maar het doet ons goed te weten dat jij weer aan zo'n fantastische trip bent begonnen. We weten dat dit helemaal jouw ding is en dat je daar met heel je hart voor gaat.. Geniet van alles wat komende maand op je pad komt. Houd je haaks en we zeggen maar 1 ding: " Doe je ding"! :D
    Wij houden van jou, gewoon omdat jij onze Wilma bent.. En de mensen daar, houden ook van jou.. gewoon omdat jij hun Wilma bent!
    Dikke knuffel vanaf de Lagune... van iedereen en liefs van Ans, Simone, Astrid en Bianca!
    Daaaaaaaaaggg!! xx

  • 05 Juni 2009 - 12:09

    Martine :

    Dag lieve Wilma,
    dinsdag leefde ik in de veronderstelling dat het 1 juni was en dat je 'morgen'pas zou vertrekken, belde dus om je nog een goede reis te wensen, sprak het in op de voicemail. Nu lees ik dat je di.mo. vertrok..! Ik dacht: zal es informeren of je een weblog hebt, en zowaar: de weekbrief bedient me op m'n wenken! Gelukkig kan ik je hier ook heel veel goed toewensen voor je reis en verblijf daar. Dat je er tot grote zegen mag zijn, waardoor je zelf ook weer gezegend zult worden!
    Shalom, martine bremmer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

reis Juni 2009

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2009

Laatste dagen

25 Juni 2009

haiti en meer

15 Juni 2009

santa rosa 15 juni

06 Juni 2009

eerste ervaringen

04 Juni 2009

De eerste drie dagen
wilma

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 16946

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 11 December 2014

Australie reis

09 Mei 2013 - 23 Mei 2013

Na 3 jaar terug in Santa Rosa.

22 Januari 2010 - 09 Februari 2010

dominicaanse republiek jan. 2010

02 Juni 2009 - 03 Juli 2009

reis Juni 2009

19 Juni 2008 - 05 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: