laatste mail uit Nederland - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu laatste mail uit Nederland - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu

laatste mail uit Nederland

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg wilma

18 Juni 2008 | Nederland, Voorschoten

Lieve familie en vrienden,

Hier even een laatste berichtje vanuit Nederland. Ik heb mijn spullen gepakt alles is klaar, dat mag ook wel het is inmiddels al weer 23.00 uur. Beetje laat!
Om 8 uur morgen gaan we de lucht in.

Wat ik nog even kwijt wil is mijn email adres voor deze vakantie. wilmasaraber@hotmail.com

Nou even tot zover ik ga mijn bedje nu echt opzoeken, tot later

Groetjes wilma

  • 19 Juni 2008 - 09:22

    Joke:

    Lieve Wilma,

    Net je bericht gelezen. Hoop dat je nog hebt kunnen slapen. Erg leuk dat ik je gisteren nog gesproken heb.Een hele goeie reis en geniet van al het moois dat je tegen komt.
    Ben weer reuze benieuwd naar je verhalen en foto,s.
    Dikke knuffel Joke.

  • 19 Juni 2008 - 10:56

    Arnout:

    Hoi Wilma,
    Ik net terug en Praag en jij al op weg naar de D.R.
    Ik wens je van harte een mooie, inspirerende en helende tijd daar, onder Gods rijke zegen.
    Geniet er van....en lach veel !!!
    Tot het volgende bericht.

    Alle goeds: Arnout

  • 19 Juni 2008 - 18:49

    Ageeth:

    Wilma,veel sterkte en veel succes en vooral veel plezier en gods zegen voor deze reis.

  • 19 Juni 2008 - 20:41

    Elisabeth:

    Hoi Wilma,

    Zo te zien is het je gelukt je profiel aan te passen. De profielfoto is blijkbaar niet gelukt.

    Ik wens je heel veel plezier in de DR en geniet er van hè?

    Gr. Elisabeth

  • 22 Juni 2008 - 09:53

    Juliet:

    He Wilma, inmiddels ben ik weer terug uit Zweden! Ben nu nog in cultuurshock. Maar ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat, incl. het tandenpoetsen! Ik hou je weblog in de gaten, kus Juul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

wilma

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 16928

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 11 December 2014

Australie reis

09 Mei 2013 - 23 Mei 2013

Na 3 jaar terug in Santa Rosa.

22 Januari 2010 - 09 Februari 2010

dominicaanse republiek jan. 2010

02 Juni 2009 - 03 Juli 2009

reis Juni 2009

19 Juni 2008 - 05 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: