Voorbereiding reis naar de dominicaanse republiek - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu Voorbereiding reis naar de dominicaanse republiek - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu

Voorbereiding reis naar de dominicaanse republiek

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg wilma

15 Juni 2008 | Nederland, Voorschoten

Lieve familie en vrienden,

Hier even een berichtje op de site van waar ik nu ben. Ja nog gewoon in Nederland, maar aankomende donderdag 19 juni vertrekken we met een groep naar de dominicaanse republiek.
Voor mij is het weer even spannend als voorheen.

We gaan weer naar de sloppen wijken in Santa Rosa en we zullen het dak van de kerk gaan maken. Naast het werken op de bouw zullen we ook kinderwerk gaan doen. Ik kijk er naar uit om de kinderen nu al weer voor de derde keer te mogen ontmoeten en met ze samen te zijn.

Ja 20 kg meenemen lijkt veel maar dat valt nog vies tegen. Ik ben heel creatief aan het werk gegaan en de 75 tandenborstels, en 150 tubes tandpasta, kleurtjes, kralen, blokfluiten, balonnen zitten tussen de kleding in gewurmd. Tas is zo goed als ingepakt want de komende dagen weinig tijd voor.

Nu nog drie dagen werken en dan een kort nachtje om 4 uur het bed uit. Oeps maar dat komt wel goed. Ben blij dat ik weggebracht word naar schiphol. Nu is het voor mij de kunst om rustig te worden en vooral om te ontspannen dat valt niet mee met alles wat is. Pijnlijke spieren van spanning denk ik, maar de fysio gaat me zeker helpen. En gewoon even een wandeling in de natuur is ook niet verkeerd.

Nou ik ga de Voorschotense zon nog maar even opzoeken. En ik hoop dat deze site voor mij gaat werken. Doe het nu voor het eerst en ben benieuwd of ieder dit berichtje ontvangt. Ik hoop jullie via deze site mijn ervaringen te kunnen delen.

Lieve groet,

Wilma Saraber

• 15 Juni 2008 - 16:18

Karin:

hihi is het allemaal uiteindelijk toch gelukt?

liefs je zusje

• 15 Juni 2008 - 19:11

Marielle:

Hoi Wilma,

Ik heb je bericht ontvangen! Veel plezier!

Groetjes Marielle

• 15 Juni 2008 - 20:19

Jaap :

Hoi Wilma,
    Zie je hoe goed je zo'n site kunt 'vullen'. Leuk hoor, veel succes.
    Groeten Jaap

• 15 Juni 2008 - 21:17

(tante) Annie:

Lieve Wilma.
    Wat onwijs goed zeg, je hebt het mooi voor elkaar en het is fijn zo op de hoogte te bljven.
    Nogmaals een goede reis en een goede tijd gewenst.

• 16 Juni 2008 - 07:58

Ds.Guus A.V. Fröberg:

Wilma,
    ik wens je een gezegende reis,
    waarbij je een open oor voor de mensen in je omgeving hebt en hoort wat er nodig is,
    een mond om in het Spaans/Engels?Nederlands te zeggen dat je houdt van de mensen in Santa Rosa,
    waarbij je handen hebt om die liefde metterdaad te vertalen
    en voeten hebtom de boodschap van liefde van en voor de mensen in de Dom.Rep./Santa Rosa uit te dragen in je omgeving in Nederland, in Voorschoten.

Vaya con Dios,

Guus Fröberg

• 16 Juni 2008 - 15:50

Germaine:

Geweldig Wilma, wat een leuk idee, ga je ook nog aan jezelf denken?? Je bent ook aan vakantie toe lieve meid, ik denk aan je! Je bent een kanjer, knuf Germaine

• 17 Juni 2008 - 12:59

Piet Vink:

Hoi Wilma, Bedankt voor je mail en aankondiging van vertrek.Een goede en ontspannen reis gewenst, en een plezierig en opbouwend verblijf.Leuk op de hoogte te zijn / blijven. Met een spaanse groet Vaya con Dios

• 21 Juni 2008 - 16:12

JW:

Hé Willemien :-),

Je hebt 't weer voor mekaar na een paar weken van stressvolle voorbereidingen. Hardstikke goed, maaruhh ga je daarna ook 's een keer aan jezelf denken en 's een keer écht goed uitrusten?? :-)

Rustig aan hè ??

JW