terug in Nederland - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu terug in Nederland - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu

terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg wilma

26 Mei 2013 | Nederland, Voorschoten

Lieve Familie en vrienden,

Toch nog even een paar woorden nu ik weer in Nederland ben. Vanaf Samana hebben we in de middag om 16.00 uur de bus gepakt naar het vliegveld in santo domingo en dat is gelukkig goed gegaan, al was ik niet zo lekker. Vanaf het vliegveld voelde ik me weer een stuk beter gelukkig en het vliegen is ook goed verlopen.
Een lange tijd wachten in madrid viel ons wel wat zwaar omdat we wel heel moe waren allebei. Maar ik heb gebruik gemaakt van de tijd en heb mijn dagboek weer helemaal bij gewerkt. En we hebben een heerlijk broodje gegeten waren we wel aan toe.
Nu weer thuis in voorschoten wel wennen maar het is oke ik doe rustig aan nog even. Morgen weer aan de slag.
Ik mag en kan terug kijken op een fijne tijd met elkaar in santa rosa en ik heb kunnen genieten van de contacten die er waren.
De badkamer in het kleuterschooltje staat er moet alleen nog geschilderd worden en er komt nog een raampje in. Het was fijn om daar een deel aan mee te kunnen helpen. Ik wil namens de mensen in santa rosa iedereen bedanken voor de giften die binnen gekomen zijn zowel voor de badkamer als later voor de steun van Mercedez onze vriendin die een enorme schuld bij de bank had lopen. Heel bijzonder we hebben de helft kunnen aflossen en Mercedez is een ieder heel dankbaar! Nu moet ze elke maand nog ongeveer 1000 pesos aflossen maar dat is wel haalbaar. Inmiddels zijn er al weer giften binnen gekomen en het lijkt erop dat er zeker nog meer afgelost kan worden en Mercedez in haar huisje mag blijven wonen. Ze heeft het stil gehouden in de wijk niemand weet van deze situatie af zodat er ook geen onenigheid kan komen met anderen. Het was een enorm bedrag en best een groot probleem maar dankzij velen hebben we haar toch kunnen helpen.
Het was een geweldige tijd en mooi om te zien dat er zoveel in de wijk is verandert ten goede. Ik wil een ieder bedanken voor de reacties via deze site voor een bijdrage op wat voor manier dan ook! Nu weer de draad op pakken in Nederland en weer terug naar onze eigen cultuur. Al zou ik toch heel graag nog iets vast houden van daar. Ik draag het mee en zal altijd verbonden zijn met de families daar!

Lieve groet,

wilma

  • 26 Mei 2013 - 19:19

    Oeachsi:

    Dag lieve Wilma ,WELKOM THUIS !!!
    Wat fijn ! ik verheug me nu al weer je te zien en je te horen !!! je stem en je fluitje ,dag lieve Wilma ! dikke knuffel ! Oeachsi

  • 26 Mei 2013 - 19:43

    Marja:

    Hey lieve Wilma,
    fijn om zo "het slot" ook nog te horen.

    wat een beleving weer, en wat goed dat je vandaag rustig aan kon doen.....
    morgen weer aan de slag.......
    een doorgang naar het volgende...

    dikke zoen van mar

  • 26 Mei 2013 - 19:57

    Miranda:

    Hé Wilma, leuk om je verslag te hebben gelezen...maar wat gaat de tijd snel. Het is alsof je net pas weg bent, het zal voor jou dan helemaal wel zo omgevlogen zijn...Wel weer heel fijn om je morgen te zien en je verhalen te horen, Kus, Miranda xx

  • 28 Mei 2013 - 19:55

    Sandra:

    Tja en dan nu echt afkicken. Hoop dat het verrder allemaal goed met je gaat. Geniet van alle geweldige indrukken.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wilma

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 16932

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 11 December 2014

Australie reis

09 Mei 2013 - 23 Mei 2013

Na 3 jaar terug in Santa Rosa.

22 Januari 2010 - 09 Februari 2010

dominicaanse republiek jan. 2010

02 Juni 2009 - 03 Juli 2009

reis Juni 2009

19 Juni 2008 - 05 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: