santa Rosa begonnen met de bouw - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu santa Rosa begonnen met de bouw - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu

santa Rosa begonnen met de bouw

Blijf op de hoogte en volg wilma

14 Mei 2013 | Nederland, Voorschoten

Lieve familie en vrienden,

Ja de tijd vliegt voorbij. De eerste dag nog geen afspraken staan maar onze agenda was in nood time gevuld. We komen nu al bijna tijd te kort. Maar ja er is ook zoveel te doen en mensen te bezoeken die vragen even langs te komen.
Gisteren zijn we begonnen met het bouwen. En jawel ik heb cement gemaakt en beton vlechten en natuurlijk de stenen sjouwen. Kortom ik weet weer hoe het moet. Het was heerlijk om te doen en heel gezellig heerlijk om mijn energie weer te voelen.
Het is heer snikheet dus heerlijk zweten zo binnen in een lokaaltje. Karin en ik hebben verschillende mensen, vrienden bezocht was erg fijn.
Gisteren hadden we een zogenaamde vergadering gepland bij Yeni thuis met alle predikanten. Het was een verrassings reunie en terug kijkend op de 13 jaar dat Karin hier in santa rosa komt en mee helpt met projecten. We hadden een grote taart en de tuin heel leuk oranje versierd! Nederland was dus goed aanwezig met de leuke vlaggetjes en ballonnen. Ze waren heel verrast en was heel gezellig met elkaar.

Ik was ontroerd toen ik de kerk weer in kwam zondag ochtend. Wat een enthousiasme en wat kunnen ze mooi vanuit hun hart zingen! Heel bijzonder was het avondmaal in de kerk. Nu voor het eerst mee gemaakt erg fijn. Tussen door in de dienst loopt iedereen in en uit als het nodig is. Dat is hier heel normaal alles gaat zo makkelijk. S avonds een dienst mee gemaakt in haitiaanse kerk met kaarslicht. Was heel bijzonder en ja ineens stonden we voor in de kerk omdat we ons mochten voorstellen. Gelukkig hoefden wij niet te zingen. Heel gastvrij allemaal.

De ontmoeting met Keila die zomaar voor me stond in de supermarkt koste me wel wat tranen zo fijn haar weer te zien. O ja het heeft hier heerlijk geregend zo lekker!! Ik denk dat ik maar eens een lijstje ga maken met alles wat zo verschillend is met nederland.

Wachten we op de bus krijgen we stoelen aangeboden nou ja zeg kan je toch niks bij voorstellen. Er word ook al gevraagd naar fluitles dus ja dat mag ik ook nog ergens tussen plannen. We zorgen wel voor onze rust zoals nu lekker in de koelte van het internet cafe maar wel met giga herrie van de comado hiernaast. Nou dit even weer voor nu wie weet later meer.

  • 14 Mei 2013 - 20:10

    Ronald Lockhorst:

    Nou, liever lui dan moe. Liever fluitlessen geven dan stenen sjouwen. Maak er wat van !!!!!! Groetjes,
    Ronald.

  • 14 Mei 2013 - 20:16

    Marielle:

    Lieve wilma, Je vermaakt je weer prima! Leuk om weer je verhalen te lezen! Veel plezier!

  • 14 Mei 2013 - 21:38

    Marja:

    hey lieve Wil,


    alles klinkt geweldig goed!!!!!
    Ik ben zo blij voor je dat je geniet en lekker je energie voelt stromen en al die schatten daar weer ontmoet.

    ik leef met je mee hoor...

    verheug me nu al weer op de foto''s en de verhalen van je als je thuis bent, maar dit is ook al heel fijn.

    heel warme knuffel van Mij....


  • 15 Mei 2013 - 10:33

    Ggermaine:

    Lieve Wilma, wat fijn om weer iets te horen van je, je hebt het weer helemaal naar je zin, hoor je daar niet thuis? Mooi doel wat je aan het doen bent, en wat heerlijk als er zoveel mensen zijn die jullie kennen, dat geeft zoveel warmte, al heb je die niet nodig, het weer hier is bar en boos, veel te koud, geniet maar van de zon! liefs en warme knuffel, Germaine

  • 15 Mei 2013 - 12:49

    Sandra:

    k zie het helemaal voor me. Echt leuk, geniet ervan!

  • 15 Mei 2013 - 18:36

    Oeachsi:

    Dag lieve Wilma ,ik zie je genieten ,je sjouwerij en je ontroering ! ja het is allemaal aanwezig ! Fijn dat het zo goed met je gaat .
    Wij denken aan je hoor !
    Morgen heb ik weer mijn 3 maandelijkse controle ,en de 22 mei krijg ik weer de uitslag ,je hoort van me hoor !
    Hoelang blijf je eigenlijk ?
    Heel veel liefs ! met een hele dikke knuffel !
    Oeachsi

  • 15 Mei 2013 - 18:46

    Annie:

    Hallo Wilma.

    Wat een beleving weer allemaal en als je in de winkel zomaar iemand tegen komt waar je zo bevriend mee ben, ja dat maakt veel los.
    Heb je werkhandschoenen aan met al dat sjouwen??
    Vooral in de hitte is het zwaar he. Leuk dat oranje gevoel daar.
    Ik wens je nog een mooie tijd toei,

  • 16 Mei 2013 - 20:12

    Karin:

    Voor iedereen die meer wil lezen, kijk op www.karininbani.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wilma

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 16929

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 11 December 2014

Australie reis

09 Mei 2013 - 23 Mei 2013

Na 3 jaar terug in Santa Rosa.

22 Januari 2010 - 09 Februari 2010

dominicaanse republiek jan. 2010

02 Juni 2009 - 03 Juli 2009

reis Juni 2009

19 Juni 2008 - 05 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: