zondag, domingo - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu zondag, domingo - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu

zondag, domingo

Blijf op de hoogte en volg wilma

19 Mei 2013 | Nederland, Voorschoten

Even een verslagje vanuit Santa Rosa. De tijd vliegt voorbij en we hebben veel gedaan. Soms kan ik het niet meer bijhouden wat we allemaal hebben gedaan. Ik ga nu maar gewoon wat van me af schrijven.
Donderdag heb ik een wat nare dag gehad nogal last van diaree en tijdens het kinderwerk in de school werd ik heel beroerd en moest ik overgeven. Mijn buik was niet echt helemaal in orde dus.
S avonds dacht ik het gaat wel maar toen ik op visite was bij mijn grote vriendin Keila werd ik weer heel beroerd. Eerst vloog ik naar het toilet net op tijd en toen ging het wel weer maar daarna viel ik bijna flauw gelukkig had ik het zelf snel in de gaten dat het zou gebeuren en ben maar alvast op de grond gaan liggen.
Wat een liefde volle mensen. Ik wist het al wel maar nu was het zo apart ik voelde me zo rot. Alle kinderen werden ingezet en uiteindelijk belande ik op hun bed. Ik kan bijna niet uitleggen hoe het was het ontroerde me enorm kon ook alleen maar huilen. Met bijna niks in huis zo vriendelijk en liefde vol als ze voor me zorgde. Ik schaamde me omdat ik moest overgeven maar voor hun is het normaal. Mijn huis is jouw huis. Dat is wat ze zeggen maar ook leven!! Het heeft me enorm geraakt.
Vanmorgen zijn we naar de Katholieke kerk geweest waar het ook over pinksteren ging. Was heel bijzonder daar te zijn! Ik was er nog nooit geweest. De vrijdag ochtend kwam christina de moeder van Keila kijken hoe het met ons ging en heel bijzonder ze had haar bijbel bij haar en met elkaar hebben we gelezen en gebeden. Ze moest naar ons toe voor ze verder zou gaan met haar eigen dingen zei ze. Want wij waren ziek en dat was belangrijk. Wat een vriendschap zeg!!

Vandaag voor de tweede keer fluitles gegeven dat was echt heel fijn. Ik had nu een beetje door waar ik het weer kon oppakken. Ik heb met het groepje vader Jacob geleerd want veel tijd heb ik niet. Maar het is wel heel bijzonder hoe sommige het kunnen oppakken. Ik kan het nu in canon met een jongen spelen. Echt knap voor 1 les dacht ik zo!

Sol de moeder van Elen kookt elke dag voor ons erg lekker! Zaterdag zijn we naar IKEA geweest waar we met een 12 tal mensen in een busje naar toe zijn gegaan. Echt een uitje voor hun super gezellig en fijn! Iedereen mocht iets uitzoeken allemaal het zelfde bedrag.
Heel nuttige dingen voor in huis of school kwamen te voorschijn erg leuk. Ook bijzonder Vera tijdens de lunch te ontmoeten die met ons optrok de verdere middag. Fijn wat bij kunnen praten in eigen taal.

Nou nu weer even klaar met schrijven want het is nogal warm en we gaan zo eten. Nog maar 1 dagje hier en dan gaan we naar samana maar daar vertel ik later wel over.

Lieve groet van hier!

  • 20 Mei 2013 - 10:42

    Germaine:

    Goh Wilma, je maakt veel mee in korte tij, heftig allemaal, hier trouwens ook op werk.
    Hoop dat je weer opgeknapt bent want dat kun je er niet bij hebben.
    Heerlijk hé lieve mensen om je heen.

    Veel liefs van hier, Germaine

  • 20 Mei 2013 - 11:36

    Sandra:

    Vast heel bijzonder om daar weer te zijn en alles weer zelf mee te maken. Geniet ervan, laat alles weer goed bezinken en Gods zegen.

    x

  • 20 Mei 2013 - 12:08

    Jaap:

    Wat zal de tijd voorbij schieten. Zoveel ervaringen en mooie en fijne contacten. Beb benieuwd naar volgende bericht.

  • 20 Mei 2013 - 12:08

    Jaap:

    Wat zal de tijd voorbij schieten. Zoveel ervaringen en mooie en fijne contacten. Beb benieuwd naar volgende bericht.

  • 20 Mei 2013 - 12:25

    Jaap:

    Op het vorige bericht lukte het niet om te reageren, daarom plaats ik het maar hier.
    Wat een moeilijk verhaal. Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet helemaal.
    Maar wat duidelijk is, is dat jullie denken dat het goed is om hier te helpen. Ik ga dus op jullie beoordeling af en hoop dat meerderen dat doen zullen. Groeten

  • 20 Mei 2013 - 12:25

    Jaap:

    Op het vorige bericht lukte het niet om te reageren, daarom plaats ik het maar hier.
    Wat een moeilijk verhaal. Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet helemaal.
    Maar wat duidelijk is, is dat jullie denken dat het goed is om hier te helpen. Ik ga dus op jullie beoordeling af en hoop dat meerderen dat doen zullen. Groeten

  • 20 Mei 2013 - 12:44

    Truus:

    Lieve Wilma, ik heb je ook een berichtje gestuurd op je mailadres. Ik hoop dat je helemaal bent opgeknapt, dat je ook rustig kunt genieten. En ik hoop dat veel mensen Mercedez zullen steunen. Ik in ieder geval. Lieve groet van Truus

  • 20 Mei 2013 - 15:08

    Annie:

    Lieve Wilma.
    Jeetje wat naar dat je zo beroerd geweest ben, maar de liefde die je kreeg is weer een geweldige ervaring, Gaat het nu weer met je buik en het spugen?
    Wat moet dat leuk geweest zijn inkopen bij Ikea te doen, is denk wel byzonder zo ver weg en dan de zelfde winkel en spullen.
    Vera is dat de dochter van mevr. van Velde??? Als je haar nog spreekt doe haar de lieve groeten van mij, van de crea club, dan weet ze het wel.

    Ik wens je mooie dagen en volg je berichten.
    Lieve groetjes tante Anie.

  • 21 Mei 2013 - 19:27

    Oeachsi:

    Dag lieve Wilma ,wat vervelend voor je dat je zo ziek was ,maar volop liefde ! en warmte ,dan moet je weer zo beter zijn .
    En je fluitlesje wat leuk !!!
    Geniet ook vooral ,veel liefs ! van ons allen ! Oeachsi .
    morgen krijg ik weer de uitslagen .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wilma

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 16881

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 11 December 2014

Australie reis

09 Mei 2013 - 23 Mei 2013

Na 3 jaar terug in Santa Rosa.

22 Januari 2010 - 09 Februari 2010

dominicaanse republiek jan. 2010

02 Juni 2009 - 03 Juli 2009

reis Juni 2009

19 Juni 2008 - 05 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: