Santa Rosa eerste dag - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu Santa Rosa eerste dag - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van wilma saraber - WaarBenJij.nu

Santa Rosa eerste dag

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg wilma

12 Mei 2013 | Nederland, Voorschoten

Lieve familie en vrienden,

De heenreis is voorspoedig gegaan en hebben heerlijk genoten van een hotel in Santo Domingo waar we jawel ook nog gezwommen hebben in de regen. Lekker dat het was!!!!!!!!!!
Ja het verschil van Nederland is weer duidelijk aanwezig. Zitten we in het restaurantje van het hotel onze eigen broodjes te eten die we ergens anders hebben gekocht en gewoon een paar borden geleend uit de keuken. Geen enkel probleem hier.
Ook hier een heerlijke warme middag maaltijd besteld. We hadden heel veel salade over en hebben dit gewoon doorgegeven aan de mensen die in het hotel aan het werk waren. De schilders waren er erg blij mee. Het is hier zo gastvrij en zoveel is mogelijk gewoon weer even afkikken van het nederlandse gebeuren. Maar ik moet zeggen werkt erg snel. We zijn met de bus naar Bani gegaan echt geweldig hoe mensen je verder helpen en vooral koffers voor je uit de bus sjouwen.
Esdras was al aanwezig in Bani en zo zijn we op de plek gekomen in santa rosa. Het was verrassend iedereen weer te begroeten. En wat is er veel veranderd in de wijk en de kinderen zijn enorm gegroeid. Duidelijk was dat we zeer welkom zijn. We zijn al bij een aantal mensen geweest om bij te praten en vanavond hebben we het rupje nooit genoeg memory spel gedaan erg leuk met de kleintje. En kaarten gemaakt erg gezellig in het gezin. Je begint met een spelletje en jawel in een paar minuten tijd zijn er meerdere kinderen om je heen. Kortom gezellig hier!! Ik schrijf nu terwijl er twee jongens achter mij zitten mee te lezen al snappen ze er niks van wat ik allemaal schrijf. Nou ik laat het hier even bij.

• 12 Mei 2013 - 04:23

Ronald:

Leuk dit verslag. Veel plezier verder en geniet van jullie vakantie.

• 12 Mei 2013 - 08:48

Germaine:

Fijn van je te horen Wilma en heerlijk om zo ontvangen te worden lijkt me, liefs, Germaine

• 12 Mei 2013 - 09:11

Ds. Guus A.V. Fröberg:

We gaan je weer volgen. Heb het goed en doe goed!

• 12 Mei 2013 - 10:11

Peter En Ans:

hoi Wilma,
    leuk om je verslag te lezen en fijn dat het goed gaat met je , geniet ervan voor je het weet is het weer voorbij.
    groetjes Peter en Ans

• 12 Mei 2013 - 12:07

Bianca:

Hii Wil,

Wat goed om een verslagje van je aankomst in de DR te lezen.
    Zo te horen is het weer een beetje thuiskomen en worden jullie hartelijk ontvangen.
    Lekker ook om even uit te rusten in het hotel na de lange vlucht.
    Moest je nog lang wachten in Madrid? Maak er een hele mooie tijd van. Geniet van alles.
    Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat ervaren.
    Hopelijk heb je tussendoor een heel klein beetje tijd om af en toe hier een verslagje te schrijven van hetgeen wat je mee maakt, zodat wij van je verhalen kunnen genieten.

Liefs.x Bianc

• 12 Mei 2013 - 12:35

Jaap:

Hoi Wilma en Karin,
    Fijn dat jullie er goed gekomen zijn. Veel goede ervaringen gewenst.
    Jaap

• 12 Mei 2013 - 14:52

Marielle:

Hoi Wilma,

Ik heb je al een tijdje niet gezien of gesproken! wij zijn weer veilig terug van vakantie! Ik wens je een hele fijne tijd in Santa Rosa! Ik lees met plezier je verhalen! Groetjes Marielle

• 12 Mei 2013 - 19:36

Els Catto:

Lieve Wilma,

Waar je "warmte" brengt, ontvang je warmte! Geniet ervan en fijn dat de start zo goed is begonnen!

Liefs,
    Els

• 12 Mei 2013 - 22:56

Annie:

Lieve Wilma.

Wat een warme ontvangst en ontmoeting weer, ik denk dat je je er weer heel snel eigen gevoeld heb.
    Geniet van alles en iedereen daar. Mocht je de dochter van mevr. van Velden nog zien of spreken doe haar vooral de groeten.
    Groetjes tante Annie.

• 14 Mei 2013 - 17:56

Nellie V.:

Hoi Wilma,
    leuk om je verhalen te lezen!
    Ja, is zeker veel veranderd in Santa Rosa.
    Ik ben de dagen in Namibië aan het aftellen...
    liefs en een hele fijne tijd!!