reis naar de dominicaanse republiek - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van wilma saraber - WaarBenJij.nu reis naar de dominicaanse republiek - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van wilma saraber - WaarBenJij.nu

reis naar de dominicaanse republiek

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg wilma

23 Januari 2010 | Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Lieve familie en vrienden,


Gisteren zijn Karin en ik afgereisd naar de dominicaanse republiek. Om 9.30 uur ontmoeten we elkaar op Schiphol en om 12.05 gingen we de lucht in. Ja het ging nu echt gebeuren. De reis is gelukkig goed verlopen. Ik heb zowaar bijna een heel boek uitgelezen voor mij toch wel bijzonder. Maar ja 10 uur vliegen is een lange zit. Ook heel veel geslapen was goed. We hadden een tussen stop op aruba waar het langer duurde voor we weer weg gingen. Met de taxi in punta cana op naar het hotel waar we verlangen uit ging naar een bed en een heerlijke toch wel koude douche. Dat maakt ook allemaal niet meer uit. Ik herken de geuren weer van dit land en natuurlijk de warmte en de spaanse muziek. Om 3.45 uur gingen we naar bed nederlandse tijd dus midden in de nacht. Wilde nog bellen maar ja dat doe ik jullie maar niet aan. Vanmorgen werd ik wakker en jawel ik dacht aan de mensen in santa rosa en de kindertjes daar heb nu zin om ze weer te gaan ontmoeten. Eerst reizen we af naar santo domingo en maandag gaan we door naar santa rosa en bani. Straks gaan we nog even zwemmen in zee en dan langzaam maar zeker richting santa domingo waar we nog even kunnen relaxen. Van de ramp in Haiti is hier niet veel te merken. We houden zelf wel het nieuws bij vanuit nederland. Het is en blijft een dubbel gevoel. En toch kan ik niet wachten om santa rosa in te gaan en de kinderen weer te ontmoeten.
Nou tot later.

Lieve groet,

wilma

  • 23 Januari 2010 - 14:43

    Karin:

    het doet me goed jouw verhaal even te lezen. fijn dat de reis is goed gegaan. Geniet van het daar zijn.

    dikke knuffel van mama en karin

  • 23 Januari 2010 - 15:39

    Jan Willem Van Egmon:

    Héééé Willemien!

    Ben je weer op pad joh?! doe je goed hoor. Heb je nu volgens mij al een jaar niet meer gezien!

    Heel veel succes met de dingen die daar gaat doen!

    JW

  • 23 Januari 2010 - 15:46

    Hanna Smit:

    Wilma,

    Jebent alweer op reis naar de mensen die je lief zijn. En ik wist nieteens dat je zou gaan... Begin dus nu pas mee te leven en de vragen komen op: wat is je doel deze keer, hoe lang blijf weg,zijn dit de vakantiedagen 2010, of heb je ook weer onbetaald verlof, geen sponsoracties vantevoren? Fijn dat je weer kon gaan - ik heb me aangemeld om op de hoogte te blijven van je berichten en kijk ernaar uit. Neem je iets oranjekleurig Dominicaans mee voor de februaribijeenkomst van Vlietlande?
    Hanna

  • 23 Januari 2010 - 16:10

    Germaine:

    Fijn weer van je te horen Wilma, maak er een onvergetelijke tijd van liefs, Germaine

  • 23 Januari 2010 - 17:49

    Ronald:

    Voortaan wel even zeggen dat je weer vertrokken bent. Moet ik het weer van een ander horen! Een goede tijd toegewenst in de DR.
    Groet,
    Ronald.

  • 23 Januari 2010 - 18:17

    Johan:

    Lieve zus,
    veel plezier en succes daar! Tot snel,

    liefs Johan

  • 23 Januari 2010 - 18:19

    Nellie:

    Hoi Wilma,
    Een hele goede reis gewenst en een fijne tijd, hoop ik dat je weer even kunt bijtanken in Santa Rosa.
    liefs, Nellie.

  • 23 Januari 2010 - 19:05

    Marielle:

    Lieve Wilma,

    Ik was blij dat ik een berichtje van je kreeg! Gelukkig is de reis goed gegaan! Veel plezier en ga heerlijk genieten.

    Liefs van Marielle

  • 23 Januari 2010 - 22:07

    Rieneke:

    Hallo Wilma

    Geniet nog even van je vakantie he, kan je maandag iedereen weer zien!
    Geniet elke minuut dat je daar bent!

    Groetjes Rieneke

  • 24 Januari 2010 - 12:55

    Karin:

    hoi wil

    haha ze denken allemaal dat ik ook met je mee bent gegaan omdat er karin in je mail staat . lekker verwarrend. wel grappig

  • 24 Januari 2010 - 12:56

    Karin:

    vergat dit bijna, je krijgt de hartelijke groeten van oom pieter en tante noel en van boris

  • 25 Januari 2010 - 12:29

    Truus:

    Lieve Wil, fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Ik leef mee en ik hoop van harte dat je een hele mooie bijzondere, gezegende tijd hebt! Veel liefs van Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Punta Cana

dominicaanse republiek jan. 2010

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

Nog niet weg, maar het duurt niet lang meer.

02 Februari 2010

Santa Rosa

29 Januari 2010

Haiti donderdag

29 Januari 2010

Haiti donderdag

26 Januari 2010

de eerste drie dagen
wilma

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 16892

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 11 December 2014

Australie reis

09 Mei 2013 - 23 Mei 2013

Na 3 jaar terug in Santa Rosa.

22 Januari 2010 - 09 Februari 2010

dominicaanse republiek jan. 2010

02 Juni 2009 - 03 Juli 2009

reis Juni 2009

19 Juni 2008 - 05 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: