eerste weekje in Geraldton - Reisverslag uit Geraldton, Australië van wilma saraber - WaarBenJij.nu eerste weekje in Geraldton - Reisverslag uit Geraldton, Australië van wilma saraber - WaarBenJij.nu

eerste weekje in Geraldton

Blijf op de hoogte en volg wilma

06 November 2014 | Australië, Geraldton

Lieve familie, vrienden en bekenden,

Tja alweer een paar dagen verder en morgen gaan we naar Perth met de familie waar ook zondag mijn trip start! Gisteren een stuk langs de kust gelopen. Het is twee minuten om bij zee te komen. Inmiddels heb ik alweer de fiets gepakt en naar de haven gefietst. Was heerlijk en ook langs de rivier.
Gisteren middag dacht ik te gaan zwemmen na een korte wandeling langs zee.
Ik wilde ook even kijken bij Ilaan mijn neef die daar een veranda gaat bouwen. Een project van hem. Tja en waarom niet een handje helpen? Ik had het wel gevraagd maar was niet echt nodig. Maar oke ik was er nu toch en heb me nuttig gemaakt. Deed me denken aan Dominicaanse republiek in de bouw! Heerlijk met kruiwagens gesjouwd, de grond nat gespoten ivm stuivend zand zodat het makkelijker weg te halen was. Eerst de grond gelijk maken en zorgen voor de juiste hoogte. Lijnen spannen om daarna uit te meten waar de gaten moeten komen waar de palen in komen te staan. Uiteindelijk was Ilaan er toch wel blij mee dat ik een handje heb geholpen en ik ook. Was fijn even een middagje met mijn neef op te trekken!
Af en toe tijdens het werken even een blik naar zee want ja een schitterend uitzicht.
Morgen gaat hij met cement beginnen maar ja dat heb ik weer andere dingen te doen. Oppassen op tallis als erin naar haar winkeltje gaat om te werken voor paar uurtjes.
De moeheid is nu wel weg heb nu eindelijk ook om 7 uur een ochtendwandeling gemaakt. Best lekker. Hier bij het huis hebben we gisteren avond ook nog twee laadkarren met stenen leeg gehaald voor in de tuin. Lekker even sjouwen. Was een heerlijke werkdag!!! Toch nog even in de bouw!!! Hihihihi
Tijdens het oppassen heeft tallis mij even de bloemen in de tuin laten zien en oeps ineens stond ik naast een enorm beest! Ja was heel gevaarlijk zei hij. Het beste was weg lopen. Hij volgde hem met een hark. Het was een bobtail maar uiteindelijk niet zo gevaarlijk hoor! Het schijnt dat je hem wel kan voeren alleen kans dat hij je vingers mee neemt. Nou dan maar niet voeren lijkt me zo!! Verder heb ik wat relaxt deze dagen beetje rustig aan oke op het werken na dan. Het is wel oke. De Zesdaagse trip komt er bijna aan en jawel ik ga de uitdaging aan met een kleine rugzak weg te gaan. Ach kleding was je en binnen paar uurtjes soms half uurtje weer droog. Moet kunnen. Dit even voor nu tot later maar weer. O ja het boerderijproject van albertheijn is tallis goed bevallen hoor! Speelt er ook mee! Tot later

  • 06 November 2014 - 08:36

    Peter Geerlings:

    hallo Wilma,
    fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat kan ook niet anders gezien de mooie foto's.
    Hier in Drenthe zitten we in dikke mist en een paar graatjes lager dan waar jij verblijft.

    Maar aan jou mails warmen we ons weer een beetje op!

    Veel plezier en een mooie tocht, we kijken uit naar de volgende mail,

    hartelijke groet van Ans, Peter en Donja

  • 06 November 2014 - 09:21

    Marc:

    Oh ja, die AH-boerderij!
    En vergeet de zonnebrandcrème niet... ;-)

  • 06 November 2014 - 14:55

    H.J.Walvaart:

    Ha Wilma,

    Stoer van jou, wat je allemaal in Australie doet. Geniet ervan. Vr.gr. H.Walvaart.

  • 07 November 2014 - 22:56

    Pieter Van Der Tang:

    Ik zat vandaag in Voorschoten aan de boerenkool met worst. Dat zegt genoeg over het weer hier lijkt me. Ik hoop dat je een mooie tijd hebt daar. Groetjes, Pieter

  • 16 November 2014 - 21:56

    Irene:

    Hoi Wilma,
    Ben benieuwd naar je verdere avonturen! Het klinkt goed tot nu toe. Heb je nog een kamelentocht gemaakt door de woestijn in je 6daagse trip :-) ? Hier alles goed, afgezien van veel regen dit weekend.
    Fijne tijd en geniet volop!
    Liiefs!

  • 17 November 2014 - 23:42

    Pieter Van Der Tang:

    Hey Wilma, beleef je nog wat de laatste dagen? Alweer even niks gehoord? Druk bezig? Geen internet?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wilma

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 16806

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 11 December 2014

Australie reis

09 Mei 2013 - 23 Mei 2013

Na 3 jaar terug in Santa Rosa.

22 Januari 2010 - 09 Februari 2010

dominicaanse republiek jan. 2010

02 Juni 2009 - 03 Juli 2009

reis Juni 2009

19 Juni 2008 - 05 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: